Twoja firma będzie bardziej znana, dzięki reklamie autobusowej

Reklama w autobusie uznana jest niezwykle znanym sposobem promowania przedmiotów czy usług wśród prawdopodobnych zainteresowanych. Z pewnością pozwala ona nie tylko dostęp do znacznej liczby zainteresowanych, ale także pozwala na dowolne sterowanie kampanią promocyjną. Przedsiębiorstwa komunikacji miejskiej poza udzielaniem powierzchni zewnętrznej pojazdów transportu, bo jak można się domyślić są to nie jedynie autobusy, ale także tramwaje czy metro.

Autobus wycieczkowy
Autor: grassrootsgroundswell
Źródło: http://www.flickr.com
Zamawiający reklamę mogą zmieniać reklamę nawet każdego dnia, wybierać dogodny dla siebie czas kampanii a także jej długość. Kampanie popularyzowane za sprawą autobusów są nietuzinkowe i bardzo miarodajne. Plakaty czy inne rodzaje powierzchni dla reklamy umożliwiają wielkie pole do popisu dla zleceniodawców, zwłaszcza że pojazdy komunikacji miejskiej posiadają praktycznie nieograniczoną przestrzeń reklamową – . Reklama może być zamieszczana klasycznie na obszarze szyb, na siedziskach, na uchwytach czy prezentowana w formie nagrań na ekranikach coraz bardziej powszechnych szczególnie w wielkich miastach. Koszt reklamy naturalnie zależny jest od gatunku i wielkości autobusu, ale pozytywy jakie daje możliwość dotarcia do tak dużej liczby klientów jest bezcenna. Do kosztów związanych z wykonaniem projektu reklamy i udostępnienia miejsca na nią, doliczany jest podatek. Reklamodawca powinien mieć na uwadze iż koszty jakie musi ponieść zawierają także materiały z których wykonana jest reklama, ich instalacja czy ściąganie. Nierzadko nieodzowne są koszty malowania pojazdów na kolor markowy. Tramwaje nie są przypisywane do konkretnej trasy, dlatego z zasady nie istnieje możliwość wyboru po której trasie konkretny tramwaj czy autobus będzie jeździł.

Autobus
Autor: Kecko
Źródło: http://www.flickr.com
Dla szczególnych typów reklamowanych produktów doliczane są kwoty dodatkowe jak np. do reklam alkoholu dopłata może wynieść nawet 50% kwoty podstawowej. Ciekawą możliwością są spoty reklamowe, które można przedstawiać w dowolnej ilości autobusów – reklama autobusy milanówek. Są one włączane w pasmo i powtarzane bardzo często, za sprawą czego prawdopodobne grono klientów jest równie spore jak w porównaniu do rozwieszonego plakatu

.

Możliwość komentowania jest wyłączona.