
Reklama oparta na nowiutkich technologiach nie oznacza, że tradycyjne działania marketingowe przestają być efektywne. Gadżety reklamowe nieprzerwanie są pewnym z elementów budowania loga, lecz dziś gadżet firmowy to nie wyłącznie kubek a także smycz.
Zanim złożymy zlecenie na następną partię długopisów z logo przedsiębiorstwa, przemyślmy czy pieniążków określonych na tę odmianę promocji nie można wydać lepiej.

Źródło: http://www.flickr.com
Wskazane jest spojrzeć na temat gadżetów firmowych trochę szerzej oraz producent granulatorów zrobić z niego element logicznej komunikacji reklamowej. Logotyp, barwy firmowe, strona Internetowa, materiały biurowe, szyld, koce reklamowe – konstruują prezencję firmy czyli widoczny i dotykalny dla klienta symbol usług świadczonych przez nas. Te fizyczne „dowody” są szczególnie istotne w wypadku usług niematerialnych, innymi słowy porad i innych „niewidzialnych” działań przynależących do grupy usług fachowych. Mówiąc najprościej – są one tym, co odbiorca widzi jak też łączy z naszą firmą. Owe materialne przejawy usług to też metoda na przyciągnięcie uwagi kontrahenta. Jednym z fundamentalnych warunków powodzenia firmy usługowej jest bycie widzialnym. O ile szyld na lokalu biura, baner czy strona internetowa pozwala zwrócić uwagę na jednostkę, to gadżet reklamowy jest jednym ze sposobów, ażeby klient o niej pamiętał.
Niekonwencjonalny, przydatny lub sieczkarnia do trawy taki, jaki zwyczajnie cieszy oko sprawi, iż nasze logo zostanie w zasięgu wzroku, a zatem my, a dokładnie nasza firma jak też oferta koc reklamowy – będziemy nieprzerwanie pod ręką.
Nie można również zapomnieć o tym, że gadżet spełnia rolę podarunku, a kto nie kocha dostawać niespodzianek, nawet kiedy są to drobnostki.