
Emocjonujący materiał? Jeżeli tak uważasz, kliknij tu. W tamtym miejscu czeka na Ciebie więcej bonusów – one również Cię żywo zainteresują!
Mimo to najczęściej wykorzystywaną formą korzyści produkty oferowane za punkty. Tego typu gratyfikację stosują zwykle sieci hipermarketów.
Dlaczego warto zdecydować się na owe działania marketingowe? Istotnym motywem jest wsparcie sprzedaży poprzez poprawę oferty – chęć skłonienia na konsumentów by skorzystali z oferty firmy, zwiększenia częstotliwości robienia zakupów tudzież podtrzymania dobrych relacji z daną marką. Właściwie dobrana strategia programu pozwala zwiększyć sprzedaż, a to najbardziej istotna, wymierna zaleta. Umożliwia także zbudowanie bazy klientów, którzy dostarczą nam wiadomości o swoich zwyczajach zakupowych, co z perspektywy firmy jest wiedzą bezcenną.
Często proponowanie członkostwa w programie lojalnościowym sugerowane jest tym konsumentom, którzy już znają markę oraz korzystają z jej usług. Utwierdza to ich w przekonaniu, że zaufanie, którym nas obdarzyli jest docenione i nagradzane. Dobrym przykładem na to są linie lotnicze. Badania wykazują, iż aż 80% osób zaangażowanych w ten program decyduje się na zakup następnych biletów, aby uzyskać większa liczbę darmowych kilometrów.
W sieci znajdziemy wiele firm wspomagających sprzedaż. Wystarczy, że wpiszemy w wyszukiwarce frazę: pełna obsługa programów lojalnościowych. Dzięki ich działalności mały czy duży sklep, restauracja czy punkt usługowy, może zdecydować się na własny program lojalnościowy, przynosząc korzyści i firmie i jej klientom.